FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tänkte inleda med en liten dikt:
Du gillar det inte Du vill och du orkar inte Men du har klart för dig Att det är nästa stora grej Världen har Twitterfeber Och den som inte twittar hamnar efter Så för att inte behöva komma ikapp sen Så har du börjat använda skiten Så, twittar du, och isåfall; vad heter du? Varför twittar du/varför inte? Jag gör det ännu inte men ämnar börja inom kort. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag gör det mest för att hålla mig färskt uppdaterad inom den industrin jag gillar. Och uppdateringar jag får är från dom främsta i branschen. Det är den största anledningen jag är med.
Det är mer ett sätt kommunicera med folk i min business. Likadant som på Facebook, den använder jag mer som att promota mig själv än att visa bilder ur full jag var den där lördagen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
twitter.com/frejnorling
Har ingen anledning, tycker faktiskt det är ganska tråkigt... Har bara idioter som followers, så följer jag ingen speciell... Så det blir faktiskt inte så mycket "twittande"... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ser ingen mening med hålla på att skriva vad man sysslar med hela tiden..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är ju Bloggy som gäller numera. Jag är tidigare Jaiku-fanatiker men Bloggy är helt klart bättre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |