FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tidigt i morse lade jag in en snapback beställning på beniro av en domän som skulle bli ledig på morgonen.
När jag såg att domänen blev ledig loggade jag in mig på beniro men där hade ingen hänt, vilket fick mig undra hur vär inställd beniros snapback tjänst är. Jag låggade då in mig på mitt loopia konto och beställde domänen där, och han vänta ut fakturan, och betala den, väntade några minuter och till sist såg jag att loopia han registrera domänen och där med han före beniros "snapback-tjänst". Och domänen var MakeUpShop.se för 9kr. Bra jobbat loopia. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag verkar vara själv ute på nätet denna morgon, hella svenska domän-maffian verkar tydligen vara hemma och fila på önskelistor och julklappsrim.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Dom hade nog bara något tillfälligt strul, men för din del är det ju bara att gratulera. Nu kan du lägga några fler slantar på julklabbar istället.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Gratulerar till ett bra köp ToBad!
Turordningen på Loopia verkar vara något slumpmässig f.n. Jag sitter fortfarande och väntar på att några .se som betalades 19/12 ska gå igenom iis-kön. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Oavsett vad så var det bra att ToBad lyckades registrera den domän han ville ha. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag hade tvärtom problem med Loopia som Binero däremot löste. Loopia envisades med att domänen var upptagen men Binero låt mig köpa den. Det är nog troll i systemen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Edit: Det kan vara så att någon annan lagt in beställning på samma domän men ännu inte betalt fakturan.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
EDIT: Som tartareandesire nämnde ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag betalade ett par .se-domäner för 30 minuter sedan. (Med Visa-kort) Fortfarande lediga enligt iis.
Något problem hos Loopia, eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Fortfarande inte reggade. Va fan...
|