FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det fler här som har problem med den nya spårningskoden i Mozilla Firefox med Google Analytics?
Verkar som problemet enbart uppstår i Mozilla Firefox, webbplatsen laddar inte ens fram utan den försöker läsa in Google Analytics. Jag har alltså försökt installera den nya spårningskoden på en helt ny webbplats. Har en kollega med precis samma problem ni kan kika på hans webbplats i Mozilla Firefox om ni får samma problem? b l u b b f i s k DOT se Har förövrigt provat på olika uppkopplingar samt datorer, samma problem uppstår. Tips? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Funkar bra här både i firefox och med safari, inga problem alls.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad får du för felmeddelande i Firebug?
Jag har den senaste tiden fått fel som genererades av GA :-/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Vilken latis jag är, problemet är kvar.
Installerade precis Firebug, hur kollar jag "felmeddelanden"?? Jag sitter förövrigt på en Comhem uppkoppling om det skulle ha någon roll, om någon har Comhem & kan prova webbplatsen ovan skulle vara perfekt. Det är som sagt inte bara på denna dator problemet uppstår, utan på alla övriga i hemmet. Min är förövrigt ny formaterad med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Inga fel i firebug, sidan laddas utan problem. FF3+Telia+Linux
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag fick problem. Firefox 3.05, Bredbandsbolaget och Windows XP. Eftersom den inte laddade inga fel från Firebug. Laddade normalt i Explorer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Får väl fortsätta med den äldre spårningskoden antar jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
n y t r e n d o . c o m För om blir fel för vissa kanske man ska gå tillbaks till den gamla. MVH Olof (Hoppas inte detta räknas som reklam. Vill bara veta om det funkar eller inte.) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
oloflolof > Ingen fara, din verkar fungera som det ska.
Tycker det är lite tråkigt att det inte vill fungera för mig eller vissa andra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har ett skitmysko fel som innebär att jag kan se omvandlingar när jag tittar i AdWords sammanställning av kampanjer, men när jag tittar i Analytics så syns inte en enda omvandling. Detta problem uppstod någon vecka strax före Jul 2008. Men tidigare gar det funkat i flera år utan problem.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|