FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Antingen ändrar du din design så den inte kan förväxlas med gents.se (iofs tycker jag inte att det är _så_ likt )
eller ... Ha is i magen och struntar i deras hot. Jag tror iofs inte att de kan vinna i någon rätt eller domstol. Tänk på att det kan bli betydligt dyrare att förlora i rätten ( du kan få betala skadestånd, deras och dina advokatskostnader ) än kostnaden att göra mindre justeringar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är utvecklingssidan som du tog bilden ifrån.
Min programmerare arbetar med den sidan just nu så jag kan inte påverka det. Om Ztream elle rnågon annan moderator läser detta så kan ni väl vara snälla och svara på det PM jag skickat. Min programmerare säger att hans designer gjort bakgrundsbilden själv. Jag är nöjd med det svaret. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Då är du naiv, bilden var snodd, och färgerna var ändrade en aning i photoshop, byt designer för han kommer bara sno en ny design.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Här är orginalet.
Kolla i kanterna så ser du att den är annorlunda, men jag håller med om att den är alldeles för lik. Därför bytte jag ut bakgrundsbilden på sajten och håller en diskussion med gents om allt detta. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Herregud. I mina ögon blir du mer och mer oseriös för varje inlägg du skriver. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kom igen nu.
Jag skrev här i hopp om råd, inte påhopp. Vad är det för fel med att uttrycka sig som en människa? Gents säljer bra mycket saker, och i sitt gigantiska sortiment har de 1 rakkniv. Jag fokuserar på just rakknivar och kringutrustning för dessa. I min värld tycker jag inte att jag konkurrerar särskilt mycket med gents och dom inte med mig. Min sajt drar en speciell typ av kunder, medans gents antagligen drar en bra mycket större del av befolkningen med sitt utbud. Var lite hyggliga och försök sätta er in i min situation istället för att bara spy galla över en nykomling som ber om hjälp.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Töntigt alltså, varför så orolig det finns ju tusentals liknande sidor, snarare så att Gents borde hitta på en mera exlusive design, det är ju vanlig CMS standard som dom använder sig av. Gents har inte koll på läget, pisamt inte det nått exlusivt, så här kommer ju alla webbshopar att se ut inom en snar framtid, vad jobbigt dom får det stakars gents
Den där bakgrunden finns på hur många sidor som helst, så frågan är var har gents tagit den? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur ändrar du ditt inlägg?
EDIT: Hittade.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
2. Svansen fattas på tigern nere till höger 3. Blomma på marken 4. Lilleskutts öra saknar det rosa 5. En apa i trädet är borta BTT: Det är för likt. Men Gents kommer inte få rätt i denna frågan.
![]() |
Svara |
|
|