FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
DNJournal listar denna vecka tre .se på sin top-lista över de högsta försäljningarna på http://dnjournal.com/domainsales.htm.
Vi hittar där fotograf.se - €22,500 store.se - €25,000 news.se - €41,031 Nu vill jag inte göra detta till något dolt budskap, ja alla såldes av NameDrive och ja vissa av siffrorna har omnämts tidigare. Att vi har top 25% av platserna på top 12 över högsta priserna är dock något vi alla kan och borde fira. Det visar att .se är fortsatt på frammarsch och att fler företagare inser värdet i att äga en premiumdomän. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Grymt, hur ser det ut för .nu-domäner? Ser ni någon ökning av efterfrågan för dessa också?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men stort grattis Martin, och det visar att ni är en tjänsteleverantör på frammarch! Klart värt att poängtera är även att store och news är de högsta försäljningarna under .se-TLDn av engelska ord. (Endast [hus.se] har nått högre summor tidgare - officiellt iaf, än vad [news.se] nu gjort) - vilket sannolikt leder till en större spekulativ marknad av engelska (och ev. andra utländska) .se-domäner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
ATT det däremot inte tidigare synts denna pengastorlek på utländska .se-domäner är förbaskat intressant anser jag, då dessa siffror nu lyser starkt internationellt på DN Journal OCH därmed kommer att dra till sig uppmärksamhet hos utländska spekulanter..och Svenska !? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Toppen Peter, tack för detta. Ska se till att maila Ron.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
VIP
|
Så, var det fotograf.se eller fotograf.de som såldes? Jag tror mest på den sistnämnda..
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|