Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Google varnar mig för ogiltiga klick?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-10-10, 12:50 #11
AndreasCa AndreasCa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2008
AndreasCa AndreasCa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2008
Ska skicka dom ett mail.

Nu har jag fått en varning, det behöver inte betyda att jag kommer straffas. Hoppas bara det inte förekommer igen.

Har läst flera gånger att Google stänger ner konton hejvilt när dom känner för det. Folk som har haft flera tusen dollar på kontot... det är ganska surt.

Men det är väldigt orättvist
AndreasCa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-10, 13:40 #12
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: May 2006
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad

Reg.datum: May 2006
Vill inte hacka på dej, du har säkert skött dig efter bästa förmåga, hoppas att Google tar till sig dina förklaringar och att du får hjälp att styra upp det.
Magnus_A är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-11, 18:57 #13
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Davve
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus_A
Det handlar inte om att du klickat på någon annons. Det räcker med att du loggat in på ditt Google/Adsensekonto från en dator där någon klickat på en annons (eller omvänd tidsordning, att någon klickar från en dator som du loggat in på). Var extremt noga med varifrån ni loggar in.
PS. Som annonsör är jag glad över att Google tar i med hårdhandskarna mot eventuellt fusk. Mer sånt. DS.

Ja, om nu google skulle betala tillbaka dessa pengar till annonsörer efter att ett konto stängs så hade det varit bra. Men nu tar google alla dessa pengar helt säkert, eller har någon fårr nått exra insatt på sitt konto någon gång?
Eftersom man hör hur google stänger av kontot här och där så borde någon här fått tillbaka pengar om man tänker statistiskt.
Jag har regelbundet fått återbetalningar in på mitt AdSense-konto, så Google behållr inte pengarna.
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-12, 18:35 #14
evomedias avatar
evomedia evomedia är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2008
evomedia evomedia är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
evomedias avatar

Reg.datum: May 2008
ja jag har blivitt avstängd nu pga ogiltiga klick vet inte varför dom vill inte förklara heller vad dom menar har försökt resonera men får bara något tillbaka som nästan tyder på att dom inte ens läst min överklagan.

Som sagt var försiktig med vart du loggar in osv logga inte in på allmänna platser tror det var det som jag körde på:/

Hade dock bara ca 30 dollar för hade nyss börjat med dom men det är ändå surt att man blir banned for life:/ jahapp tänker man vad händer nu då? inge mer adsense...

För annars har jag varit ytterst försiktig med att inte trycka på mina egna annonser vilken idiot riskerar sitt konto får några ynkliga dollar?

Hoppas det löser sig för dig...

ps har aldrig haft något emot google förräns nu, för mkt makt kanske? snart äger dom allt:P
evomedia är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-16, 17:22 #15
TonyL TonyL är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2008
TonyL TonyL är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2008
Jag läste någon stans här på wn att om man ligger i och ber google om nåd en längre tid med ett antal mail, så kan det öppna kontot igen. För övrigt rekommenderar även jag kontinuerlig månadsutbetalning, om man ligger på högre nivåer.
TonyL är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017