FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
På uppdrag av min far söker jag nu en extremt tålig mobil som helst ska var av modellen Nokia.
Vi pratar stöt, vatten, fukt, sand, värme, kyla, svetsloppor och små eldsvådor etc. Han förbrukar 5-6 mobiler per år och har inte lyckats hitta någon som håller i hans tuffa arbete (byggnadsarbetare ala extrem). Några tips? Edit De enda funktionerna han kräver är.... ringa, telefonbok, sms'a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nokia är ju tyvärr inte kända för att bygga marknadens tåligaste mobiler. Tror han borde pröva att byta märke.. och vara lite försiktigare med sin mobil.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ok. strunta i Nokia då. Vore bra om jag kunde ge han ett par alternativ. Han är Inte kräsen när det kommer till mobiler... det enda han önskar är dessa 3 funktioner jag nämner ovan (som finns i alla mobiler).
Viktigast är att den håller. Försiktig o försiktig... hans önskan är att kunna vara lika rädd om mobilen som man är med en hammare.. på ett ungefär ![]() Borde ju finnas något i mobilmarknaden som motsvarar blåkläder...? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Intressant. Lägger den på listan med alternativ. Tack så mycket
![]() (Extra bonuspoäng att han kan skryta bland sina kollegor att mobilen minsann är explosionssäker) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
kamera, gps o andra nymodigheter har han ingen nytta av säger han. En renodlad telefon som funkar i ur & skur.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tjacka den gammla hajfenan från ericsson, jag tyckte den var bra när jag hade den.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|