FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tja, undrar fall det är någon som är kund hos webbhotellet Server Connect och isåfall är du nöjd med webbhotellet?
Anledningen till att jag vill veta mer om de är att de ger ut 1000 gratiskonton nu vilket dom gör reklam för här på wn, så tänkte se fall det var värt att registrera sig.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Registrerade mig för ett gratiskonto. Funkar bra enligt mig iallafall, har inget att klaga på.
Var tvungen att ringa supporten en gång. Supporten svarade direkt och löste problemet inom ett par minuter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Har en dedikerad server och även ett gratiskonto. Funkar kanon. Har inte varit någon nertid alls den månad jag har varit kund där! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vad var det för problem? Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Problem och problem, när jag flyttade en domän dit och pekade domänen till mitt konto så trodde jag att det skulle räcka så (läste inte FAQ). Man måste lägga till domänen i deras dns server. Det visste jag inte.
Har också en dedi server hos dom, funkar oklanderligt. Mycket bra support (24/7/365), det är bara att ringa om det är något. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Har en VPS där sen några veckor tillbaka, än så länge har allt fungerat utmärkt.
Bolaget registrerat 2008-01-04, de hette nåt annat innan som jag inte minns. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vi har en server stående där.. Än så länge har det inte varit ngn ner tid alls.. Supporten svarar dessutom väldigt snabbt på mejl.. Kan helt kart rekommenderas!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Isupport hette dom förut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Okej, det låter ju bra ![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Lite sökningar på allabolag.se ger vibbar av typen att det är "Mamma Anita" som står för företaget.. Man tycker väl att företag som bygger egen server hall skall kunna skramla ihop 100 k i AK åtminstonde i apportegendom. Bara några Cisco switchar och lite egna servra bör räcka till detta. Jag skulle anlita ett företag som har grävt ner sig lite djupare inför den stundande lågkonjenturen och finaskrisen, men min åtsikt är subjektiv i detta ärende. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|