FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Behöver ca 5 olika svenska webhotell som tillåter erotik/porr, helst med servrarna placerade i Sverige.
Kontrollpanelen ska helst vara cpanel. Någon som vet några. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för ditt svar, hittade endast ett webhotell. Har använt dom förut (tyvärr). Dom är inte aktuella inuläget.
Mera förslag tas emot med tacksamhet.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bästa sättet är att kolla dom olika webbhotell avtal vad som står, många använder inte att dom tillåter erotik som marknadsföring.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Patrikweb, tillåter du erotik/porr hos dig?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Glömde att skriva att jag innehar rättigheterna till fotona/filmerna, inget olagligt eller snott från från internet. Har licenser/avtal på allt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jo, jag är inte sådan feg sak som gnäller över vad folk hostar bara det följer Svensk lag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Har skickat dig ett pm, Patrikweb.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skulle tro att dom flesta tillåter det , erotik finns på bensinmacken iform av tidningar. Bara de följer svensk lag så är det nog inga problem.
Enklast sättet är väl att sända iväg ett mail och helt enkelt fråga om dom tillåter erotik relaterade sidor. // Peter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för ditt svar Peter,
Har redan en server oss dig, men letar efter olika webhotell som jag kan använda till domäner som är till för att driva trafik till mina paysites, vill sprida ut ut domänerna på olika servar som inte ingår i samma subnets, ipadresser. Allt detta pga seo. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|