FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Någon med bra fantasi (eller kunskap..?) som kan förklara för mig vad detta innebär?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om du läser lite på sidan så står det mer eller mindre. Dom köper annonser, tex adwords åt dig.
Fast jag förstår inte varför nån skulle vilja betala för att anlita några med en så patetisk sida. Fonterna, färgerna, storleken på fonten. Flashtjejen som blinkar med ögonen. Det känns som nån slags pyramidspelssida. Fast det kanske DU vet nicklas? Man skulle juh nästan kunna tro att det här är reklam faktiskt.. nästan. Nästan. Tur att den isof är så kass att man inte skulle riskera att gå på den. Hah. (PS. om du är intresserad utav liknande tjänster så pma mig så kan vi prata om det istället, jag är rätt så vass på att skicka laserriktad trafik med adsense jag med nämligen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Läs mitt inlägg med ett leende... Jag försöker bara förstå hur man kan skicka LASERRIKTAD trafik
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Dom skriver laser på flera ställen.
Det här grabbar måste vara det senaste! Jag antar att det här företaget ligger i teknikens framkant och plöjjer nya vägar för oss amatörer att följa!!! ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() Ta mitt inlägg med glimten i ögat också, jag har svårt för sånna där bondfångare ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Strykful site, och att dom har särstavat Altavista gör det inte seriösare :blink:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|