FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har sett på ett flertal sidor länkar till rubrikerna på Aftonbladet och Expressen.
Tänkte höra var man hittar info om dessa för egen användning och om det kostar något. PMa gärna en länk eller tips ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är gratis. Slå ett öga på www.nyhetsportalen.se/nyhetsrubriker.php
Fullständig dokumentation finns i katalogen www.nyhetsportalen.se/cases/ samt olika exempel. Observera att detta rör sig om den smidigaste varianten, dvs en liten ruta som du själv kan definera som körs via javascript. Om du vill ha mera valmöjligheter så har du helt fria händer att istället skapa en XML/RSS-export som du sedan kan importera till din egen databas. Nyhetsportalen visar ingen reklam för dina besökare mer än att mäta statistik över antal klick. Kontakta mig ifall du har ytterligare frågor. EDIT: Redigerat och tog bort hyperlänkning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
VIP
|
Du har även nyhetsrubriker.com där du också kan läsa lite mer om RSS.
Vem vet, kanske kan du höra med Jens här på wn som driver news.nu? Då jag, för ett bra tag sen, var kontakt med honom vet jag att han i alla fall tidigare erbjöd sidor nyhetsrubriker. Nu blev det dock inget av den saken för oss då vi löste det på annat sätt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|