FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nästa gång ni annonserar på blocket.se och tycker att det är förfärligt dyrt, så kan ni ta en titt på vad det kostar att göra motsvarande här i granlandet till väst =)
http://www.finn.no/finn/realestateinput?WT...WT.svl=leftmenu höll på att sätta kaffet i luftstrupen imorse :P OM jag inte missminner mig helt så är det också ägarna bakom blocket som driver finn.no |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
En 500-hunking har du väl råd med?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Naturligtvis jag planerar att hyra ut dig på helgerna i vigelandsparken för att täcka mina finn.no utgifter
![]() men siffrorna i kontrast till hur många annonser får en snabbt att inse vilken guldgruva dom har här. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
OffT: sure, 50/50?
OnT: ja, det är en viss skillnad :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
OftT: wtf? ska du ha endel av kakan? jag trodde du gjorde det "for the fun of it"
OnT, ja, man förstår att det ändå är så många som försöker konkurera med denna sortens sidor, men finn.no är ju lika stor här som blocket är i sverige. Det är ju nästintill omöjligt att konkurera med dessa. såvida man inte heter f.ex google, och planerar att ta över rad-annons marknaden med i nästa steg mot världsdominans. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fel länk. ska du jämföra med blocket så ska du titta på denna länken.
http://www.finn.no/finn/bapinput?WT.svl=leftmenu 0-35 NKR är inte dyrt jämfört med blocket för vanliga prylar. De priser du nämner är för bostadsannonsering. Jämför i så fall med Hemnet (fast där får du inte annonsera som privatperson) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag syftade mest på att lägga in bostad önskas hyra, vilket alltså kostar 499Nok här.
Men sen tycker jag inte att man kan jämföra som du gör, eftersom att när du får en annons på Hemnet så har du ju köpt ett paket via en mäklare som omfattar mycket mer än bara själva internet annonsen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Så det är dags att starta bjornsbyare/bytalya.no nu?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |