FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tackar för alla svar! När mitt avtal med telenor går ut om 1 månad lutar det åt att det blir 3 som får förtroendet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Haft Tre i ca 2,5 år, och jag är mycket nöjd. Supporten är mycket bra och ganska lätt att få tag på, täckningen är det inte heller något fel på. Faktum är att jag ofta har bättre täckning än mina vänner med andra operatörer. De enda ställena jag inte har haft teckning är i typ betongbunkrar och nu senast på Gotlandsfärjan. Har inte haft problem med fakturorna heller.
Det enda jag stör mig på lite är att Tre har bindningistider/uppsägningstider på lite allt möjligt (då tänker jag framförallt på deras "extratjänster"). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har Tele2 och täckningen är hemsk. Ofta att folk inte hör mig i mobilen för att mobilen har för dålig mottagning. Inne i stan fungerar det något bättre. De må vara billiga men jag orkar inte med den dåliga kvaliten längre, kommer att byta till antingen tre eller telia.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har 3 och har täckning överallt i blekinge och på alla ställen jag varit. Och när jag varit i Danmark så har det varit samma priser som hemma. Så jag är väldigt nöjd!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Just det, om man är i Danmark ibland är ju 3 en given vinnare, eftersom det är samma priser som i Sverige, förutsatt att man roamar med just 3 DK.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag jobbar på en av de ovan nämda operatörerna och vill bara säga att Tre inte längre har avtal att använda Telenors GSM-nät vilket de gjorde tidigare.
Telenor och Tre har ett samägt bolag som heter 3GIS som bygger bolagens 3G master i Sverige. Dock ej i storstäderna där operatörerna har egna master. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tele2 har usel täckning här i Stockholm , i alla fall längs Nynäsvägen och ute i Kungsängen ( Livgardet ) , så fungera 3G uselt för Tele2. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|