Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Söker designer/kodare

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-07-17, 19:43 #1
Andreas87 Andreas87 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2006
Andreas87 Andreas87 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2006
Hej!

Jag driver ett huvudsakligt länkarkiv riktat emot livsmedelsbranschen men vill nu expandera min sida genom att erbjuda guider/skola/utbildning och uppföljningstester/quiz.

Nu söker jag någon som kan designa en mycket attraktiv "livsmedelsskola" åt mig.

Jag vill att ni tar fram design förslag så utgår jag ifrån detta och väljer den design som passar mig och min verksamhet bäst.
Jag vill att "Skolan" öppnar sig i ett eget fönster och sedan läser man alla guider/utbildningar och informationen på denna sida som sedan följs upp med ett slutprov och ger resultatet direkt på skärmen, jag vill att provet är utformat som ett 1,X,2 prov med kanske 5 olika svars alternativ.

Min sida ligger på adressen www.livsmedelsguiden.com

Länken till skolan skall ligga på min sida och skall se ut som en knapp liknande den som youtube använder sig av (en rektangel med rundade hörn) och en snygg logotyp, typ "Skolan" eller liknande.

All information/guider och uppföljningstesterna skall kunna redigeras i en adminpanel via webben.

Skicka gärna en offert på vad detta skulle kosta totalt ink logotype från "huvudsidan", design förslag, kodning etc.

Mvh Andreas
Andreas87 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-13, 13:28 #2
grafixstudio grafixstudio är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2009
grafixstudio grafixstudio är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2009
Jag måste alltid kommentera denna typ av inlägg. Du vill alltså att flertalet personer ska designa hemsida och logotype och sedan skicka detta som förslag till dig?

Har du tänkt att kompensera dessa personer för den tid de lägger ner på ditt förslag? Detta är ingen tävlingscommunity där folk skickar in förslag till dig och du sedan väljer den du gillar.

Du ska hitta din designer först och därefter be honom att göra jobbet, efter att ni kommit överens om pris.

Sen framgår det även som att du vill att de ska koda jobbet som "förslag". Stämmer det också? För det om något är ju helt absurt...
grafixstudio är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-06-19, 13:05 #3
Draqir Draqir är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2009
Draqir Draqir är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2009
Om det aer enligt ovan kanske du ska kolla pae lite andra stallen som 99designs.com, xtrawork.se eller creators.se.

Aven om jag tror att han bara soekte en bra designer.
Draqir är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017