FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tja, det är som sagt inte ovanligt att man hyr in statister. Dålig stil ja men inte ovanligt.
Det där med låsning gällde inte de som var inbjudna till Telias huvudkontor i går kväll om man pratade lite med säljaren. Inte heller var det endast en lur som gällde. 4 st. blev det utan abonnemang fast jag tycker att de var rätt dyra, nästan 5500 styck även om man bl.a. fick lite kolor, ett äpple och en Teliahandduk modell fotboll. Problemet idag är att iTunes knappt går att nå. Tur att man kör HTC. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är det inte oscarsgalan som anställer "seatfillers"? dvs människor som ska sitta i kändisarnas säten då dom reser på sig, så att det alltid ser fullt och trevligt ut, lite samma princip. Men jag tycker samtidigt att det måste bli lite uppenbart? jag menar 50 av 400( jag vet att nu gjorde dom det ju aldrig) men jag leker med tanken, det är ju en bra rejäl procent som bara köar hela natten för att sedan inte köpa, måste ju bli uppenbart för resten av kön? eller räknar dom med att alla som fick handla ska vara lyriska över sin nya nalle?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|