FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Skulle beställa ett par pandor från WWF Shop men pandorna har varit slut på lager väldigt länge nu och WWF svarar ej på mail om när de återkommer så nu tänkte jag ta hjälp från WN.
Vet någon vart man kan köpa dessa pandor? - Om det är någon medlem på WN som driver en webshop och säljer sådana, så hojta gärna till via PM! Ha en trevlig Fredag! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns på SAS-flygen, har köpt en. Det är ngn välgörenhetsgrej med dem oxå - passade bra till syrrans unge...
Känner du dig lite osäker på om det är värt att åka på en flygresa med inte-så-lågpris-bolaget SAS för nallens skull? Kolla då här: http://www.crossroads.se/saswebshop/...sp?language=en Antingen kan du höra med bästa kompisen google på den där designern som gjort pandan Anna, eller så kanske det går att beställa utan att flyga... MVH Novis. EDIT: Vet inte om det är just WWF-Pandan SAS har, men det var ngn good cause med den iaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
hittade en grossist som sålde dem... google is your friend
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Fortfarande: Tillfälligt slut, åter på lager inom kort! - på WWF. Det är allstå en svensk butik eller webbshop jag vill beställa via, finns hur mycket som helst på alibaba men det är enbart ett par stycken jag ska köpa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle tro att djurparkerna har. Och akvarierna. Naturhistoriska museerna kanske. Men de ar ju inga webbshoppar.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|