FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Att som grek få stå ut med ett så förbannat tråkigt och pinsamt spel som Grekland bjöd på ikväll känns bara så otroligt jobbigt.
Får bara hoppas att de kommer på hur man spelar ordentlig fotboll i kommande matcher. Grattis Sverige! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Heja Sverige
Grekland var nog bara tagna av stundens allvar, de kände sig nog mer rädda för att misslyckas än att de var drivna till att vinna. Men en massa skit från media gör nog att de skärper till sig inför fortsättningen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fattar ärligt talat inte vad Grekland höll på med, ville de förlora?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
de gillade att passa i alla fall. Grymt snyggt av Zlatan och sjukt bra kämpat av Hansson ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Släng ut Ljungberg och Svensson är min slutsats av matchen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sverige gjorde bra ifrån sig och vann matchen. Men jämför man Sveriges spel med t ex Hollands så är det stor skillnad på bollkunskapen. När Holländarna slår en lång pass så hamnar den precis rätt. När svenskarna slår en pass så hamnar den ungefär rätt (med 5-10 meters ungefärlighet).
Kul att Sverige vann ikväll. Men jag tycker ändå inte att svenskarna verkar ha koll på bollen. Det andra målet var väldigt talande enligt mig ![]() Edit: Kan tillägga att mina fotbollskunskaper är ganska begränsade. Jag har aldrig varit särskilt intresserad av fotboll, men uppskattar EM och VM. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Härligt spel av Sverige ikväll, verkligen skönt att laget med det vackraste spelet vann ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Hittills har Holland imponerat mest på mig och jag tror faktist att de kan ta hem turneringen. Full koll rakt igenom och verkar inte bli ett dugg trötta heller. Fast Italien var inte så stabila så kanske därför.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Zlatan & Larsson spelade bra, stundtals ljungberg... visst är det skönt att grabbarna vann men ett EM Guld blir det inte. Det går inte att jämföra med glöden i det spanska eller holländska laget för att inte nämna portugal.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag blev positivt överraskad av Daniel Anderssons insats igår. Mycket bra. Synd på Chippen men Sebastian Larsson är nästan lika bra.
Jag har inget emot att spela Daniel Andersson mot Spanien. Spanien är två klasser bättre än Sverige och ska vi ha en sportmössa att ta poäng eller vinna så måste vi ha folk som kan spela fysiskt och äckligt diciplinerat. Daniel Andersson gjorde inte ett enda fel igår och Linderoth är ett osäkert kort med tanke på skadan och jag sparar hellre honom tills han är 100%. Det finns ingen anledning att chansa mot Spanien. Som jag ser det så är det matchen mot Ryssland den vi måste vinna och då är det viktigt att ha de bästa spelarna 100%. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|