FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Risken känns ändå rätt liten, nu finns det antal öppna wlan att använda. Antal andra proxy, antal burkar att kunna ta över.
Och inte minst en hel hög anonymhets tjänster. Trodde dock själv att det skulle bli en del abuse när jag lanserade SMS VPS, men varit rätt lungt på det faktiskt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
På www.proxy.org kan man använda sig av publika proxy's samt se och testa olika versioner av mjukvara. Kika där om du inte behöver sätta upp en själv för att testa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Många av proxy.org's ipn är svartlistade i nät pga att de används av illsinniga personer.
Tyvärr ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Anledningen till att jag frågar var att mitt nuvarande webbhotell, utländskt, inte tillåter proxytjänster. Inte ens domäner som innehåller proxy. Blev lite förvånad måste jag säga. Jag som tyckte jag fått web(b)proxy.se + proxyserver.se billigt =(. Visar sig bli dyrare än jag hade tänkte mig om jag ska skaffa nytt webbhotell.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Tråkigt att höra.
Bara att börja kolla i Webbhotellsguiden http://www.webmasternetwork.se/f23.html och kolla/ringa runt till webbhotell o se om du får sätta upp proxys nånstans. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|