FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Domänen och sajten fet ing punkt se säljes.
Sidan har aldrig marknadsförts, totala intäkter från SMS-delen är < 15:- och från reklam < 10:-. Pris börjar på 1000 SEK. Jag säljer inte under 1000 SEK. Diskussioner och kommentarer som inte är relaterade till försäljningen undanbedes. /upandcoming |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
1000:- bjudet via PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Får jag fråga, vad i helvete är "en feting" för nåt?
Vad är det man skickar igentligen? Orkar helt enkelt inte testa tjänsten. Domänen feting.nu är förresten ledig, vem det nu va som bjöd via PM. Förresten, vad är det man bjuder på egentligen? vad innehåller siten? script? scriptspråk? databas? kundkrets? statistik? Vem bjöd förresten 1000kr, utan att ha något av denna information? Snacka om att bjuda på grisen i säcken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad är det för sida egentligen? Förstår inte syftet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
E-postscriptet och SMS-scriptet är kodade i PHP. SMS-scriptet är kopplat till MO-SMS.
Ingen kundkrets, ingen statistik. Jag har, som jag skrev i första inlägget, aldrig marknadsfört sajten. Jag har, när jag testade sajten, skickat ~50 fetingar till mina vänner. Detta har därefter renderat ytterligare drygt 300 fetingar. Det ligger i konceptets idé att marknadsföringen sköter sig själv. Allt som behövs är en första kick... Om du inte bemödar dig att testa sidan tar jag för givet att du inte är någon seriös spekulant. Vem som la budet kan jag naturligtvis inte avslöja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag testade såklart scriptet efter jag skrev min post, skrev in mailadressen spam snabelA jine.se, vilket är en egen av mina spamadresser (dvs, tillåter alla mail - oavsett ranking). Dock verkade aldrig mailet komma.
Skadar ju inte en tjänsten fungerar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
All kod fungerar. Om ni av någon anledning inte får e-postmeddelandet beror det på mitt webbhotell (vilket lyckligtvis INTE ingår i försäljningen).
Jag ska kolla upp vad det är som inte fungerar. Köparen betalar givetvis inte förrän vi ser att scriptet fungerar på hans server. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Webbhotellet sidan ligger på, Proinet, fungerar inte som det ska. Jag kommer att flytta sajten till ett annat webbhotell i veckan. Då kommer ni att kunna testa tjänsten och budgivningen kan återupptas.
Jag ber om ursäkt för problemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
En feting är ju en haschpinne av modell större.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag ser inte så stor potential i denna?
|