FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjo!
Ska till sthlm på lördag och köpa en Ford Fusion -06. Måste dock skaffa ett lastgaller då jag har hundar som gärna får hålla sig i bagaget ![]() Har dock noll koll på bilhandlare i sthlms-området och hoppas att någon här på WN har lite tips! Sitter du och trycker med ett lastgaller som passar eller vet du någon firma som säljer? Hör av dig så fort som möjligt! ![]() Tack på förhand! Pelle |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ett tips är att köpa bur istället för lastgaller, kanske är lite dyrare men mycket bättre.
kolla in: http://www.jeppe.com/ dom har massor av burar/grindar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Närmasta fordhandlare borde väl duga?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
digitalunit:
Vad jag förstog det som så ska du på trip till Stockholm och sedan återvända till Oslo? Du vill passa på att köpa gallret lite billigare? Beställ i så fall innan du åker mot Stockholm då de brukar vara beställningsvara på sånna lite annorlundare grejer.. beställa kan du göra ifrån Bilia, se länkarna här nedan. Bilia Nacka, Bilia Segeltorp, Bilia kungsängen Jag har specifikt valt ut de Bilia handlare som även har Ford prylar. Lycka till. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för svaret Alper!
Det enda problemet är att jag måste ha det på lördag ![]() Har fått en lista på återförsäljare från Ford nu iaf, ska ringa runt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bygg en egen bur av kompostgaller? Tvärbilligt och med en vinkelslip, svets, sprayfärg och två svarta buntband blir det hur snyggt som helst. Jag hjälpte en kompis att bygga en och det tog inte ens en timme att göra en som var skräddarsydd för hans bagage (KIA Sorento). Man behöver inte svetsa men det blir snyggare än att använda buntband/gaffa och krympslang (för utseendet).
Jag har för mig att totalkostnaden blev strax under 400:- allt som allt och det är ju inte dyrt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|