FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har ett litet projekt som vi har fått en design på, designen går att beskåda på:
http://www.kluven.se/sommarjobbanu.png Det som vi försöker förmedla via desingnen är sommar och värme. Det ska helt enkelt väcka sommarkänslor. Vad tror ni? Vad ska ändras? Vad ska vi göra för att få den där riktiga sommar-designen? mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ser väl bra ut, dock så tycker jag pratbubblor är rätt uttjatat. Boxen innehållandes sökfälten ser alldeles för tom ut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mycket fint & trevligt.
Men jag skulle nog göra om sökningen. Istället för fritextsök skulle jag fokuserat på ett trädsök, gärna med antal efter varje länk.. Yrke: * Verkstad (12 st) * Vård (34 st) * Administration (53 st) * etc.. Län: * Hallands län (242242 st) * Stockholms län (13 st) * Roberts län (78 st) * etc.. Kommer bli MYCKET tydligare =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mycket fint och trevligt, men jag skulle nog tilläga liten sol och moln samt några blommor som gr den där sommar känslan bättre, sedan skulle jag se över dom där trä ramarna till annonserna, dom ser inte bra gjort ut som det andra.
hur har du gjort den gröna bg'n? // Martin |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ja en bild på en sol,parasoll,badolja, vad som hellst.. jag tycker det ser mer ut som en poker sida eller fotobolls sida, så släng in lite sommar grejjer, inte bara gräs.. men annars helt ok
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Då det är jag som gör designen tar jag mig frihet att svara. Bakgrunden är en modiferad version av en gratis bakgrund, så det är lite av fusk ![]() Tack för kommentaren! Citat:
Tack för kommentaren! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sen något jag tänkte på är att i de nedre panelerna med glas spegel under, ändra gärna det till något som refererar till att det är gräs under att det också är bakom gräset som på loggo texten?
eller att de är mer mörkare,color burn eller något på gräset.. prova dig fram, men just en glas spegel mot gräs passade inte.. tycker jag då hehe |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Sidan ser bra ut, dock är gräset orealistiskt och repeterade.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Och var är sommarkänslan?! Havet, solen, glass... you name it ![]() Snygg sida, behöver sommarjobb också så dra upp den snabbt! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för era svar (även jag har ett finger med här).
Vi ska försöka få fram sommarkänslan. Om vi nu ändå är igång vilka funktioner hade ni velat ha? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|