FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Underbar video.
Använder själv Vista ultimate och är inte långt från att vara en nöjd kund. Är lite små grejer som skulle behövas fixas (kommer troligen inom sin tid). Stämmer ganska bra det där med hårdvaran. Vista: 5-10% CPU & 15-30% Ram. XP: 1-3% CPU & 5-15% Ram. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vista har inte blivit tillräckligt etablerat, därav är det inte bra "operativsystem" än. Kommer kanske dröja 5 år innan det kommer igång
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vista står för 90% av de problem mina kunder har. XP för 10%.
MacOS X för 0.00% |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstår inte varför det är så många, som tydligen, har problem med Vista. Jag har haft det sedan förr förra julen tror jag det var och inte haft något problem alls. Alla program funkar, ingenting hänger sig, drivrutiner finns o.s.v
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Apple fuskar förvisso genom att förinstallera 3 GB skrivardrivrutiner (eller hur mycket det nu är) men resultatet är att MacOS X mer eller mindre alltid fungerar medan jag får springa runt och installera så fingrarna blöder när det gäller Vista. (Inte heller får jag MS Server 2003 att skicka ut vista-skrivardrivrutiner, men det kan vara jag som är kass på Microsoft Server så det ska jag inte skylla på billg.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Filmen var kul och jag är lite splittrad när det gäller Vista. Det är väldigt vackert men alltför krävande på ram och processor. Där använder jag fortfarande XP och försöker att få det att se ut som Vista med program som Windowblinds men det blir aldrig lika snyggt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
En sak jag dock inte förstår, varför stoppar tillverkarna in Vista i bärbara datorer som har max 600 - 700 i ram och inte världens bästa processorer och till ett pris av 5 - 6K.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() På laptops med 512 och kanske även 1024 är det dock Vista basic som läggs in, det kräver mindre kraft. Någon som vet HUR mycket mindre? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|