FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
![]() Har gjort ett inte allt för tappert försök att få ut något i färg, för en gångs skull. Har fått höra, jag vet inte hur många gånger, hur det kommer sig att det man gör, bara är i svart-vitt. Och det är inte värre än att jag är färgblind till den grad att jag bara "ser" basfärger. Dvs jag kan inte urskillja nyanser. Ja, okej... det är väl inte hela sanningen om varför man gör det man gör. Så därför tog jag och beslutade mig för att tillbringa lördagen till att få ut något. Från att klottrat ner lite grundläggade idéer, till 7 timmar senare så ligger den där, tillslut. Jag vet inte vad jag ska ha den till. Utan det är mer ett tappert försök att börja lite smått att göra sidor i mer färg och fläkt. Så har ni tid över, varför inte ta och slänga ett getöga på det hela. Finns ingenting rent praktiskt på sidan, bara så att ni vet. ![]() Www: http://www.jorgenlindstrom.st |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Snyggt!!
Saknas dock lite djup i det hela som man får skapa med lite gradienter. Den kan nog bli riktigt bra om man lyckas göra en snygg transition från himmel (som huvud) och helvete (som sidfot). Lite mer rött och svart ( och kanske lite mörkbruna toner) i foten iaf?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bra synpunkter och tips av allstars. Prova byt ut orange mot (helvetes)rött kanske?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|