FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det finns ju en djungel av SEO tjänster och inte är det billigt heller, hur hittar man ett seriöst företag om man själv inte kan så mycket om ämnet?
Är det några som har provat på och kan rekomendera ett seriöst företag, min budget är ju inte den största men för ett bra resultat kan man ju kosta på sig lite. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vilken sida är det du skall optimera? Kan kolla lite snabbt och ge dig tips gratis. Jag tycker SEO-företag är onödiga eftersom det handlar i första hand om att skapa en "validerad" design med unika titles and descriptions. Sedan gäller det att få naturliga länkar och det kan inte SEO-företagen erbjuda.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
"Startar en webbyrå....snart" Du menar med andra ord att du inte kan göra SEO-vänliga webbdesigner? Snacka om kass webbyrå... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Därför har jag valt att anlita ett proffs för att sköta allt detta, jag tycker att du tar för snabba sultstaser. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag håller med spindel.. SEO företag är inte så vettigt att anlita, det mesta kan du fixa själv.
Läs bara på webben, "sökmotoroptimering" och ring till några företag/sajter som ligger bra till och fråga om du kan köpa en liten annons på deras hemsida.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hur fixar man hundratals inlänkar enkelt själv? Utan inlänkar kommer inte den andra optimeringen att märkas och det känns som man mest står och stampar på samma ställe.
SEO-företagen skulle inte funnits om ingen behövde dem... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Bara för du kan optimera en sida och göra allt som ett SEO-företag erbjuder, betyder det inte att alla andra kan, har tid eller ser något ekonomiskt intresse i att genomföra det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Citat:
Vissa kan tom det, men har ej tid. ![]() |
|||