FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
www. k l a p p .nu
Har väldigt mycket jobb innan det blir färdigt det är jag medveten om. Men min fråga är om upplägget är något ni tror skulle kunna funka? Designen, Menyerna, tanken hur innehållet skall vara, länkarna, inriktning osv. Vill ha feedback i ett tidigt skede så jag slipper göra om allting sen :P Mvh Lukas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om jag ska vara ärlig så fick jag en riktigt positiv första syn.
Väldigt ren design, men ett problem kan väll vara att det är rätt förvirrande med en massa länkar överallt...och kanske lite för mycket vitt/grått? Byt fonten på texten under logon och jobba lite mer på den? Skulle gärna vilja se lite mer färg längre upp på sidan, FÅR inte riktigt den här bröllopskänslan på sidan! Mvh slimpan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Färgsett den gärna med lite blått
![]() Förövrigt väldigt bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Snygg och stilren förutom logotypen. Ändra färg och teckensnitt där. Desstutom undrar jag, varför två versaler i ordet KLapp?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Håller på pokerstjärnan att mer färg behövs och att blått skulle sitta fint. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
"Gå bort presenter"? Är det när någons riktigt jobbiga anhöriga har gått bort? (riktigt stor risk att jag bara är väldigt trött just nu)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker också att du borde byta typsnitt på loggan, annars ser det bra ut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Skall slänga upp en tävling på logosauce om loggan.
Men behöver feedback på övriga funktioner på sidan, har kämpat in lite produkter o så. Ser det proffsigt ut? Ser det ut som reklam? ' Guiderna skall kompletteras och artiklarna skall skapas. Hur kan jag göra bättre - Hjälp! Tacksam för svar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Ser väldigt stilrent ut tycker jag, lite trist att hela idén verkar snodd från presenttips.com bara...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|