FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Nu börjar vi bli klar med en annonsportal och således är det dags för lite utomstående feedback. Sidan är tänkt att riktiga sig mot begagnat byggmaterial först och främst, men även lite annat rörande hemmet & industrin. Hur funkar upplägget? Är det för struligt och rörigt? Kritik (konstruktiv) mottages gärna! Typsnitt, färger, texter mm, kommentera det ni reagerar på! www.byggbitar.se Tacksam för svar! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
har bara tittat på sidan snabbt en gång, det känndes som det mera var en företagspresentation än en köp o sälj sida. Tror du ska försöka lyfta fram det på ett bättre sätt.
Sen kanske visa mera var man ska gå för att lägga in en annons eller söka på en annons. Framsidan tycker jag ska visa ett utval av annnser. Kanske testa med lite ljusare färger. känns väldigt mörkt.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det svarta i designen måste bort...bakgrunden ser ut att vara från nån liten knep och knåp sajt. startsidan måste ha nån/gra bilder typ nya annonser 2-3 bilder, självklart så måste man ha gratis minst 6månader....När man trycker på lägg in annons så kommer man till ja jag är registrerad så tycker jag att det borde ändras så att man kommer direkt till inloggning eller registrering och där kan det stå öppa ett konto här ordet NEJ får aldrig användas vid försäljning eller liknande ...
annars ett bra upplägg som färgerna bör ändras på.... ett tips är att man inplanterar verktyg oxå, verkstad och byggverktyg är hett eftertraktade som begangnat ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
50 kronor för en annons tycker jag verkar dyrt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu har vi ändrat lite med färgerna och startsidan iaf. Vad tycks?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
bättre ... lite mera livat "mera spännande" Klicka här för att se fler annonser! bra länk ..... fortfarande så retar jag mig på "lägg in annons" utforma ett enklare sätt ......ta betalt för annonserna på framsidan 50kr
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bra ide det här men gillar inte sidans design eller uppbyggnad av den, kan inte sätta mitt finger på det hela, men jag önskar dig lycka till.
dock fick jag en känsla av att du har köpt ett annonssytem av c4media och byggt vidare på den lite. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dog alla kommentarer om denna sida nu?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
annonssystemet är inte köpt av någon, det är gjort på egen hand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vet inte vad det är, men sidan ser liksom inte ut som en köp och sälj-sida, svart passar inte med bygg-temat, designen är rätt snygg dock. Men stör mig på att bakgruden är 1px för bred så att det inte blir raka ränder
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|