FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Har slängt upp en Topp 10 lista nu, vad tycks om iden?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok ska pröva en ljusare färg, tog bort topp 10 också..
Känns lite för tidigt med de kanske? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Så nu har jag byt till en lite ljusare grå, denna ska väll vara bra?
Syns texten bättre nu? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
kommer spärra en del ord från att kunna skrivas senare under dagen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
UPDATE:
Gjort om sajten lite nu, vad tycker ni? Vore kul om fler kunde komma med lite mer "konstruktiv kritik", vad kan man ändra på? Tips? Ideer?.. sedan kommer det en .se domän till sajten i veckan också. men så länge: www.smskyssen.se/Clickr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nice ide!
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
UPDATE
Lagt till en ny knapp i menyn, Buzz! Där man kan läsa vad andra sajter skriver om Clickr. Sedan har jag även på förstasidan lagt till lite taggs, där man ser vad folk hälsar om. Ungefär.. Vad tycks? Kan man få lite feedback på font sizen för taggsen? Lagom, mindre, större? Något som fattas? Tack på förhand.. Kommer även en egen domän för sajten i veckan .. http://www.smskyssen.se/Clickr/index.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej kul ide och kul design.
Dock: h3 taggarna är stora och ljusblå medan brödtexten (p taggarna) är små små och mörk grå mot svart bakgrund...jag skulle föreslå att du tonar ner h3 taggarna och ökar kontrast och storlek på p taggarna. id "current" funkar inte i menyn. är hela tiden på "Start". Jag skulle dessutom placera den centrala funktionen på sidan i huvudkolumnen, då en besökare först letar efter innehållet där, och inte på sidan. Snyggt jobbat /jesper |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|