FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Säljer följande domäner
weblyx.com webblyx.com weblyx.se webblyx.se Domänerna säljes Inte styckvis. Alla domäner i ett paket, eller inga. Statistik Cirka 100 unika i månaden totalt för alla domäner. Tidigare har alla domäner hänvisats till weblyx.com. Domänerna köptes in 2007-08-06 och 2007-08-27. Vi har då alltså statistik för ganska precis 6månader. Överlåtelse Köparen står för överlåtelseavgifterna Domänerna säljes genom EGKG Data HB Pris Vi kan starta budgivningen på 500kr Vi avslutar "auktionen" fredagen den 1/2-2008 kl 21.00 Vi förbehåller oss rätten att inte sälja domänerna om den önskade summan inte uppnås |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är den "önskade summan" 500 kr eller är den en annan? Är de nyregistrerade 2007-08-06 och 2007-08-27 så är de ju tyvärr aningen för unga =)
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Den önskade summan skiljer sig från den summa vi väljer att starta budgivningen på ja. Vi väljer att inte meddela den önskade summan och låter auktionen gå sin naturliga gång.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Aktiv statistik
25 dagar i augusti för två av domänerna, 4 dagar på de andra 30 dagar i september 31 dagar i oktober 30 dagar i november 31 dagar i december 28 dagar i januari Det är på gränsen kan jag hålla med om, dock skiljer det inte många dagar. Om någon av moderatorerna väljer att radera annonsen så förstår jag det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
2007-08-27 är en månad för ung typ men skit samma, tycker också man kan göra undantag om det är relevanta domäner, det får väl moderatorerna bedöma antar jag. Du kunde ju väntat en månad annars =)
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi valde att börja försäljningen idag, både här och på missdomain. Men, det ska vara lika för alla och väljer moderatorerna att tråden ska tas bort så är ju ingen skada skedd... då kommer vi tillbaka om en månad igen om vi inte fått dem sålda.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
900kr är det högsta budet just nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Som jag sagt tidigare i tråden så får moderatorerna radera tråden eftersom 2 av domänerna inte är tillräckligt gamla, det är upp till dem och ni andra. Det gör inte oss så mycket, vi återkommer helt enkelt om 1 månad om vi inte fått dem sålda
![]() Dock så slutar auktionen ikväll 21.00, men som det ser ut nu så kommer vi inte sälja dem för något av de bud vi fått. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En lite fråga bara om domänerna, var inte domänerna till en sida där folk kund ladda upp/visa upp sina hemsidor och sedan sälja dom där?
eller tänker jag nu på en annan sida |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|