FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej.
Jag är på väg att köpa nytt webbpaket någonstans bland alla dessa webbhotellen som finns nu, och så hittade jag till http://elvahost.com/ . Någon som har det eller haft o kan säga nåt om dom? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Ser för mig ut som någon som kör en resellerplan och har köpt något webhostingtemplate och designat själv, ger iaf inte mig något bra intryck.
Men smaken är som baken, vissa kanske gillar det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
""Elvahost.com drivs och förvaltas av:
Savkas Media Logic Ltd. org.nr. 6366498 95 Wilton Road, Suite 3 London SW1V 1BZ UK "" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Känns som ett mycket osäkert kort.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
<!--QuoteBegin--http://elvahost.com/e-click-power-box.html "Det är väl svårt att starta blogg, sälja på Internet eller göra sig hörd via diskussionsforum?" Inte alls om du använder Elvahost e-Click Power Box! Tack vore Elvahosts e-Click Power Box, behöver du aldrig mera ödsla tid på att bekymra dig om hur du ska lägga upp någon specifik aktivitet på Internet. Med e-Click Power Box kan vem som helst superenkelt starta populäraste webbapplikationer och verktyg online. Utan några som helst kunskaper i programmering och liknande. Det enda som krävs är ett fåtal musklick och en knapp minut. e-Click Power Box innehåller givetvis populära applikationer som Mambo, Joomla, TikiWiki, PhpBB, Gallery, WordPress osv. Dessa populära webbapplikationer och verktyg, till ett värde av 4000 kr, ingår utan extra kostnad och är förinstallerade i alla Elvahost.com webbhotellskonton.[/quote]Till ett värde av 4000 kr? De applikationer som ingår är ju öppen källkod, och helt fria! (Både som i gratis och som i fritt att använda/kopiera/ändra) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
tror de menar serverlicensen för den programvara som de använder sig för autoinstallation. Dock är det nog serverlicens isf och ej /kund.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Visst kan det vara så, men det är formulerat på ett sätt som snarare föreslår att man som kund "får" mjukvara för 4000 kr om man beställer ett konto hos dem.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Oj, vad många svar man har fått nu under tiden man vart i skolan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag skall väl kanske göra ett litet inlägg här, eftersom jag är en mycket nöjd kund hos Elvahost och vågar ge dem credit för utomordentlig dygnet runt support och att man får väldigt mycket för väldigt lite. Faktum är att jag är så nöjd att jag kommer flytta över några fler sajter till deras webbhotell.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|