FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallåj! Behöver kritik till sajten Clickr.
Det är kanske många som kommer tycka den är meningslös, och det vet jag, så det kan vi lämna utanför diskusionen. Finns det något som jag kan ändra på när det gäller färger, fonter, designen överhuvudtaget? Vad tycker ni om iden och ni kanske kan komma med fler roliga tips man kan lägga till. Någon som vet hur sidan ser ut/fungerar i andra browser´s än Explorer? Adressen är ingen .se adress utan ligger under min andra sajt smskyssen. Här är sidan (vet fortfarande inte hur man länkar här på WN) http://www.smskyssen.se/Clickr/index.html :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Innan du har kommit upp i hundra inlägg så kan du inte skapa länkar
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Haha, kul idé antar jag. Funkar bra i FF.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ok tack då vet jag.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Haha ;D
Kul idé, kommer sitta här och clickr;a en lång stund nu, alltid kul med lite hälsningar. Synd att man måste vänta ett tag bara... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul att "tjänsten" uppskattas! =)
Har du kanske lite tips och förslag på något du tycker fattas eller så? 1 timmes väntan mellan varje Clickr, har jag därför att folk inte ska spamma .. Hehe eller ja, vad man nu ska säga. Ska jag dra ner det från 1 timme till en 30 min? Eller är 1 timme bra tycker du? Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
nå?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker den var rolig!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
En timme kanske känns rätt, men man glömmer lätt bort den efter så pass "lång tid".
Jag gillar utseendet, men grått på menyn är väl inte så snyggt? Vore såklart kul med en klickräknare på startsidan också, tror att antalet kan komma att växa realativt fort. Finns inget att förlora här tycker jag, speciellt om du lockar många klick från SmsKyssen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kunde knappt läsa texten.
Svart mot mörkgrått !? |
||