FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur mycket fick du för den?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
damn, skulle precis lägga ett nytt bud... trodde budgivningen skulle pågå till midnatt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
klockan här inne går förresten en timme fel...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag var också sugen på att lägga ett nytt bud. Bud hade varit 4000 kr. Ska du inte sälja till mig istället?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Skulle kännas liite taskigt att bara dra sig ut såhär i efterhand. Sure, jag har inte skickat in några papper än, så det hänger väl lite på moralen. Edit: Vad kan jag göra nu? Om jag vill acceptera det nya budet? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Accepterar du fler bud så är jag beredd att fortsätta buda. Men rent moraliskt så bör väl den som lade sista budet före 20.00 få köpa den. Drar sig köparen ur så är det ju en annan femma.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det bästa vid auktioner på forumet tycker jag är att låta de som har varit med i den senare delen av budgivningen få fortsätta ge bud mot varandra till dess någon vinner (mer rättvist, särskilt med tanke på tidsfelet + att du tjänar på det) men nu var ju en fast tid satt redan från början så det vore väl fel att inte gå på den....
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja jag tycker att när det finns en utsatt tid så är det den som gäller. Jag har ju uppenbarligen blivit lurad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|