FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej alla,
Det har tidigare diskuterats i ett par trådar om just datorprodukter, där det finns möjligheter att sälja dessa utan att lagerhålla, utan det finns företaget som skickar ut varorna efter att man har sålt de i sin butik. Sedan har jag för mig att det fanns någon butik i Sverige (kan det varit Komplett) som hade nästan samma koncept, men man fick också en färdig butik och någon procent av försäljningen. Finn det något sådant system, som dessa ovan, för olika sexprodukter?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Prata med andreas på goober.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kolla på Alibaba.com och fråga om Dropshipping!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Tydligen så skyltar inte alla öppet om sin kunskap inom det området, då vissa tycker det är lie känsligt, så ni får gärna skicka ett PM om ni har andra tips.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
kika på www.mshopsystems.net
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tråden har varit död ett bra tag nu, men istället för att starta en ny så passar jag på att uppdatera den. Någon som har tips på dropshipping-företag av vuxenprodukter?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom jag håller på och startar upp min egna butik med sexleksaker vill jag inte ge för mycket tips
![]() Men kontakta olika butiker (finns många) och hör med dem om det finns nån möjlighet att samarbeta med dem via nån form av whit label-lösning. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|