FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ikväll kommer en teaser video från efterlängtade(?) Duke Nukem Forever. Nå, vad tror ni, kommer den vara något att ha? Är Duke Nukem Forever bara en bluff?
Diskutera på :lol: ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bara 10 år kvar till spelet kommer..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
"When it's done" Säger allt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Haha, ja nått kommer. Men det kanske är det dom har suttit och skapat dom sista åren en trailer för att vissa upp på nått som inte finns =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Härligt! Har saknat uppföljare till Duke Nukem 3d och Starcraft. Starcraft 2 är som många vet i full fart, men var länge sen man hörde nåt om DNF.
Duke Nukem 3d var bland det första och sista spelet som fick mig att känna mig _fri_ i ett shoot-em-up. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag ser inte fram emot DNF längre. Duke Nukem har haft sin tid, det var oändligt häftigt när Duke 3d kom och allting känds fräscht, häftigt och kul men nu är marknaden fylld till bredden av shooters med diverse underliga, roliga och älskvärda karaktärer.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Ahhh, får bara hoppas man kan skjuta raketer in i teleportrarna även i den nya versionen...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Nu finns teasern här:
http://www.shacknews.com/onearticle.x/50464 Ser lite smågayigt ut, men kan säkert bli bra inom ett par år ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det ser värdelöst 90:e talit ut..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hmm, det förrenderade kändes lite billigt, men de korta sekvenserna man såg från spelet såg desto bättre ut tyckte jag. Ah, jag hoppas att det kan bli något till slut... Även om det kommer suga tekniskt så finns det nog spelglädje - för sånt har 3drealms alltid förstått sig på, vilket 95% av alla andra utvecklare helt har fått om bakfoten.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|