FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Tjena alla!
Jag har nu haft mitt företag ett tag och känner att jag har kommit igång med min verksamhet. Har hitta lite kunder och även bra partnerskap men man kan aldrig får för många kunder eller partnerskap. Sharing is caring. Jag leter nu efter personer som är trevliga och vill ha ett samarbete. Det som jag behöver är någon som är bra på marknadsförning (Driva in kunder på riktigt) och kanske redan har en stor kundbas med kunder + Någon som tycker att frontend stuff som design + html / css är kul och endast vill fokusera på detta. Observera att front-end kan vara mycket avanserat med alla nya teknologier som kommer och finns nu. Att bara kunna html 1.0 är inte nog tyvärr ![]() Nu vet ni vad jag vill ha, frågan är bara vad ni får av mig :P JO, jag är enligt mig själv en ganska trevlig prick som är öppen för det mesta bara det gynnar oss båda. Många är så fokuserade på vad de ska få men för mig är det viktigt att det jag har att erbjuda är bra. Jag vill bara ha långsiktiga partnerskap och är mycket selektiv när jag väljer folk. Man behöver inte vara master och kunna allt. Det viktiga är att man är ödmjuk och kan samarbeta. Idag har jag partners som: Endast design och loggotyper front-end hardcore backend som mig själv för större projekt Så, det jag är bra på/ vill arbeta med är backend stuff som tex programering och scriptning i språk som nodejs, php, c m.m. Jag hälper även till med allt som har med IT-support att göra. Detta rör allt som ska installeras eller uppdateras tex windows, linux, macos i både server och klient syfte. Vill även nämna att jag har både privat och små till medelstora företagskunder. Jag har idag 2 ben jag står på som man bör läsa igenom för att se om ett partnerskap skulle fungera från din/er sida. 1. Jenker IT-support där jag är den trevlige problemlösaren. Till mig ringer kunder som har ett problem som behöver lösas. Oavsett vad det är så hjälper jag till så att kunden kan fokusera på sin vardag eller företagsuppgifter. Älskar att lösa problem och träffa trevliga människor 2. Nywebbdesign som ska kännas mera strikt och proffsigt där jag/vi/mina parners hjälper kunden med allt som rör webben. Det kan vara en enkel hemsida eller en avancerad webbshop. Jag har kompetensen inhouse (inget outsoursat, bara svensk arbetskraft) För mig är det viktigt med kvalitet och mina bästa kunder bryr sig just om kvalle inte billigast. Att vara som one.com och kämpa för låga priser är ingen filosofi som jag gillar alls. Vi webbdesigners ska hålla ihop och få en lön som känns rimlig. Värsta jag vet är REA-mannen som springer runt och säljer sunkiga tjänster som inte funkar i längden. Så vem kan jag hitta? Tycker att man träffar spännande personer varje vecka ![]() ![]() Så vad säger ni ![]() Uppgifter hur man kontaktar mig är omöjligt att missa men om så är fallet så finns det på alla mina siter :P NU kör vi !!! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|