| FAQ | 
| Kalender | 
|  2014-12-30, 16:53 | #1 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Hej, rätt ny här. Tror ni denna domän är något att hålla i eller som man skulle kunna få en bra peng för ? Hälsocoachen.se | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-12-30, 18:02 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | Citat: 
 Ett sätt är förstås att googla och mejla de eventuella presumtiva köpare man hittar. Dock med vetskapen att vissa förmodligen kommer att uppfatta mejlet som mer eller mindre otillbörlig spam. 
				__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-12-30, 18:06 | #3 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Ps. Självfallet skall du förnya den... Det är en bra domän.

__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2014-12-30, 18:49 | #4 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

ja hälsa verka ju vara ett populärt fenomen så domänen i sig känns ok att äga   kanske ta betalt av alla coacher så får dem synas på sidan   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-01-12, 20:43 | #5 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

köpte denna idag: hälsocoach.com  är den bättre en hälsocoachen.se tror ni ? | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-01-12, 21:11 | #6 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | Citat: 
 .COM är mkt sämre. .SE är kung för svenska ord, inte minst IDN. Personligen hade jag hellre valt .NU än .COM, om det alternativet återstår. 
|   |  Svara med citat | 
|  2015-01-12, 21:20 | #7 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-01-12, 21:34 | #8 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Nice! Kan vara bra att sälja i paket till rätt person.

|   |  Svara med citat | 
|  2015-01-12, 21:36 | #9 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-01-13, 04:07 | #10 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Redan försent. Domänen är ju inköpt. Men om mitt tidigare inlägg fick någon att hamna i träsket ber jag villkorslöst om ursäkt.    
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |