FAQ |
Kalender |
![]() |
#261 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Fler lediga i detta nu:
- Many.gifts - Muslim.gifts - Ocean.restaurant
![]() |
![]() |
#262 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Coms.se, ett ypperligt tillfälle att sälja subdomäner till Missdomain och Nameisp som toppdomäner. Ni bör dock räkna med att efterfrågan blir så hög att hela Missdomains system brakar lös vid release!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu när jag diskuterade med en medlem här på WN.se så hittade jag samtidigt ett ledigt domännamn.
Sandlåda.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon mer som inte kan betala med kort på egensajt.se fungerade inte igår kväll och inte nu heller. Har testat med 4 olika kort.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
.CLUB har ju visat sig gå åt som smör. Dessa är lediga (ett par är nog repriser): - Goteborg.club - Krabi.club - Vientiane.club - Depth.club - Moral.club - Argument.club
![]() |
![]() |
#268 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
.MOSCOW släpptes i går, men har negligerats (eller nåt) av flera av de större säljarna. Uniteddomains.com har dem för 15 dollar och 101domain.com för bara 9 dollar. Dessa var lediga nyss: - Gambling.moscow - Putin.moscow ![]() - Friend.moscow - Whitelabel.moscow - Zen.moscow - Stockmarket.moscow - Businesses.moscow - Icehockey.moscow - Match.moscow - Shirts.moscow - Simply.moscow - Bargain.moscow - Organic.moscow - 1000.moscow - Prime.moscow - Religion.moscow - Rehab.moscow (Vodka rehab?) - Report.moscow - Reviews.moscow - Seafood.moscow - Domainnames.moscow - Programming.moscow - Russiancaviar.moscow - Pizzas.moscow - Nyc.moscow - Onlinepoker.moscow - President.moscow - Pov.moscow
![]() |
![]() |
#269 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ps. www.101domain.com har .MOSCOW för $8.95...
![]() |
![]() |
#270 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ledig: - Annapoker.com
![]() |
Svara |
|