FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Letar efter möjligheten att erbjuda live-support till mina kunder direkt på websidan. När kunden skriver ett meddelande så poppar de upp direkt på min dator och jag har möjlighet att svara. Är jag offline skickas meddelandet som ett mail i stället.
Någon som vet ifall något sådant existerar? De borde finnas något gratis kan man tycka? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Beta-version sedan två år tillbaka?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
olark.com kan vara värt att kolla in också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Tjänsten kostar pengar, vilket inte riktigt fungerar för mina hobbyprojekt. Hostar gärna allt själv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Rekommenderar inte helpon.se om du vill kunna ha mer än 2 "supportärenden" samtidigt. Funkade, tyvärr, väldigt dåligt för oss när vi testade.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har kört Zopim i några år, supernöjd, betalar heller inte en krona då det inte är nödvändigt i mitt fall.
Bra adminpanel och har dessutom app. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Provat googla först?
Söker jag på "live support" hittar jag drösvis med sådan mjukvara/skript, både betal och gratis. http://alternativeto.net/software/live2support/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Nja måste man inte men är en funktion om man vill logga in på distans.
Tjänsten är dock fortfarande under BETA tyvärr då vi inte haft tid att utveckla den på länge. Dock ett av våra roligare projekt. När tiden blir till så kommer vi ta tag i denna. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|