FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Patrik: Med tanke på att du är så transparent med siffror osv, vilket ju alltid är spännande, så undrar jag om du kan berätta mer kring vad som är huvudkällan till dina intäkter? Är det länken i signaturen eller något annat?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Patrik svarade (delvis) själv på detta för två år sedan: http://www.wn.se/showthread.php?t=1054171 Han kan säkert berätta mer själv (om han/du vill förstås).
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
mja, den tråden handlar om huruvida det är ett enmansbolag och svaret är att de är anställda av ett annat bolag.
inte riktigt det jag frågade nu iofs |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
|
Citat:
Men kan ju säga jag blivit väldigt lat och inte orkar jobba alls något, och låtit hosting verksamhet förfalla istället för utveckla. Så jag har förlorat en del miljoner på det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för ett bra svar Patrik. Jag menar givetvis inte att du behöver redogöra för några exakta siffror och liknande, jag är mer intresserad av vilka tjänster du driver, och kanske vilka som är mest lönsamma?
Intressant att höra vad folket på forumet sysslar med, som har lyckats. Det finns ju en hel del av dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Nykomling
|
Patrik, hur kommer det sig att du håller så låg image i Sverige? En lägenhet i Falköping låter inte allt för fancy. Grannen din sålde sin lägenhet på 124 kvadrat för 300k, vilket i din värld är två flygbiljetter...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|