FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skall bli ännu mindre plats för benen i flygplan:
http://edition.cnn.com/2014/07/10/tr...iref=obnetwork |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Inte för Mr. Patrikweb
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Japp jag åker oftast första klass, med bolag som erbjuder egen svit
![]() Så är väldigt stor skillnad i storlek, 2 toaletter för 8 platser och ofta 4 flygvärdinnor ![]() Men åker man boskapsklass bör man inte gnälla för man får sämsta service och minsta plats, idag kan du i princip flyga världen över för 4-6k i boskapsklass. Med det pris minskar marginalerna och man kan inte förvänta sig något extra, medans man får betala 50-150k i första klass. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"medans man får betala 50-150k i första klass"
Skulle inte ens betala det även om jag hade 20 miljoner i kontot, kanske om jag hade miljarder. Mycket pengar! Lär bli bliggare att köpa en mass producerad privat jetplan från kina ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
Och första klass är lätt värt sina pengar, tänk när man flyger i över 12h så vill man ha en säng sova i och bra service. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Patrik tycker inte du att det är dyrt med business/first class?
Om jag gissar att du har 10 miljoner på banken och betalar 150,000kr för att flyga i stil så är det 1,5% av din förmögenhet. Har du kanske kommit på ett sätt att finansiera flyget på annat sätt som gör det gratis? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|