FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Nja, jag skulle nog inte ge mycket för webbsidan, googla runt lite och hittade mycke skit om den. Luktar bluff och båg om den och det har folk upptäkt, och de/medlemmarna betalar inte längre några 199:- I månaden. Den är nog körd och därför säljs den. Som alla ser går det inte att kontrollera uppgifterna om ägare, inkomster och utgifter m.m. Allt verkar vara taget ur luften för en snabb försäljning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sellbuddy.se 26 maj till mig Fixalya.se Inkomst per månad: 7000 Pris: 85000 Kontakt Fixalya.se är en väldigt lättskött sida där inkomsterna kommer från medlemsintäkter. Även Twitterkonton och Facebooksida ingår i köpet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nej, du betalar en månatlig summa på 3.000:- SEK för att slippa den dagliga arbetsbördan av att lägga till nya lägenheter på hemsidan. Utöver detta så måste du också hitta en trafikkälla med rätt målgrupp för att få in konverterande medlemmar. Jag har inte lagt allt för mycket tid på marknadsföringsbiten, men detta är någonting jag kommer göra om sajten förblir osåld.
Senast redigerad av FredrikWiland den 2014-06-18 klockan 22:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
"ser helst att genuint intresserade personer kontaktar mig för mer information som t.ex URL, statistik, och så vidare." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Läsa mellan raderna? Samtidigt är det väl väsentligt att uppgifterna stämmer överens med verkligheten?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
erebos har framkommit med uppgifter om tidigare kommunikation som inte alls stämmer med ditt första inlägg här. Om du har rent mjöl i påsen och vill att dessa "genuint intresserade personer" ska kontakta dig bör du nog försöka förklara diskrepansen.
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
En seriös webbsida har ALLTID med vem star bakom den; ägare, organisations nummer, address, telefon, e-mail, address, m.m. Det finns inte ett dugg av den information. När du startade webbsidan trodde en massa nissar att du hade tillgång till lägenheter runt om i Sverige, de läser inte ordentligt vad som står på webbsidan och glatt betalar in 199 kronor och tror att de ska få tillgång till lägenheter. Men så är inte fallet vilket de upptäcker snabbt och avslutar sitt månadsabonemang med dig. Nu finns det inte så många Nissar kvar att lura, som du själv skriver; att det är inte så höga intäkter längre, så då vill du sälja wbbsida till någon lättlurad nisse på WN forumet. Senast redigerad av Sundream den 2014-06-19 klockan 14:32 Anledning: tillägg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag uppskattar er kritik eftersom det ger mig en god möjlighet att bevisa att jag inte säljer "snake oil" utan någonting utav värde.
Ger detta ett sista försök och sänker utgångspriset till 30.000:-. Förblir hemsidan osåld innan sista Juni så etablerar jag den själv. Även fast tiden är knaper. Eventuell intressent får inloggningsuppgifter till finanssystemet, Google Analytics, och backend till sajten. Tar gärna emot frågor och dylikt på Skype. Alla som hört av sig via PM har hittills fått inkomst- samt trafikuppgifter. Oavsett vad ni här på WN tror så har detta varit en legitim vinstgivande hemsida och den har fortfarande potential till att utvecklas till någonting bättre. Ha en fortsatt trevlig sommar. Senast redigerad av FredrikWiland den 2014-06-25 klockan 16:56 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur stor är kundbasen?
|
||