FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alltså jag annonserar på Blocket 2st bilar billigt, tyckte det var lite folk som hörde av sig med tanke på priset, kollade upp till min förskräckelse så jag att annonserna inte gick att filtrera fram...
Sökte man på annonsrubriken hittades annonsen men försvann så fort man börja filtrera, efter mailande till Blocket kom det fram att det var att jag inte hade lagt in regnummer... Men det borde ju stå i annonsen att din bil kommer knappt hittas utan regnr...??? ![]() Själv tycker jag att det är skandal med så ynkligt system och att man betalar för nått som knappt nån kan hitta för att dom flesta filtrerar fram resultaten... Överreaktion?? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lägg till regnummer så är problemet löst =)
För övrigt så blir det svårt för blocket att sortera rätt automatiskt då du inte aktivt väljer t.ex. Bilmärke eller modell när annonsen läggs in. Den sorterar säkert bilar utan regnummer på biltyp eller mil då du anger det själv, eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
De vill ha regnumemr för att sälja beg garanti, försäkring och kunna sortera på färg, typ etc från bilregistret. Men visst borde de skriva varför.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är nog bra många tvåsiffriga miljoner extra dom fått in vid den bristfälliga filtreringen som delvis baseras på regnr , själv måste jag ju annonsera igen för 500kr...
jäkla skojare ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Att redigera en redan existerande annons kostar väl bara 10kr?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
...efter en vecka är annonserna ganska kalla, när det gäller bilar, övriga annonser är det annorlunda med
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Att alltid skriva in RegNr när det gäller beg.bilar borde vara ett KRAV.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|