FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Jag vill gärna ha två domäner (.se) som har "date_to_release" nu i februari. Hur gör jag för att med största sannolikhet få dessa domäner? Snapback.se eller någon annan tjänst? Kan ni rekommendera något? Mvh Andreas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Annars är domainsnapper bra för domäner som ingen annan vill ha. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vill du absolut ha den så använd så många snaptjänster som möjligt. Det finns en massa trådar redan som ger tips om sådana här på WN.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Domänerna fanns inte att hitta på Rymdweb men de finns på snapback.se, några fler snapback-siter ni kan rekommendera? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Om den ska gå ut i februari så ska den finnas hos rymdweb. Just nu så går deras snapback till den 8 mars. PMa namnet så kan jag kolla. Om du vill förstås. Annars är domainsnapper näst bästa för domäner utan konkurrens. Snapback.se kan man bara ha med som backup. Men inget man ska förlita sig på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Rymdwebb Domainsnapper locator.se snapback.se catch.info frobbit.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Spelar det någon roll om jag går in och "budar" på domänen nu en månad i förväg eller om jag lägger bud dagen innan? Bör man vara ute i god tid eller är det bättre att lägga ett bud sent? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ett fåtal som erbjuder backorder tar endast emot en bokning per domän så kolla det först och främst. I övrigt fungerar det väl ungefär som auktioner i stort.
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Finns det fler som tillhandahåller dessa tjänster?
Utöver Rymdweb, Domainsnapper, locator.se, snapback.se, catch.info, frobbit.se ? Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |