FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Varför ha menyvalet "mera" motsvarande "mer" hos hemsida24? och ändra lorem ipsum texten i foten, se till att menyvalen fungerar. "Om hemsidor24" t ex. Har du 2000 kunder på riktigt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Just ja, det var av dig jag köpte den domänen. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Dumt att riskera något genom att härma en uppenbar och etablerad konkurrent så pass. Nu har du satt dig i en väldigt svår sits och det är nog läge att byta namn och logga tyvärr.
Du bör för övrigt inte visa felmeddelanden i produktion.
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Citat:
Tror du det skulle funka om jag startar en webbsida som heter www.apples.com och kopierar in större delen av innehållet från www.apple.com......? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ser också att de enda företag som finns på adressen som uppges på hemsidan är en förskola och polisen. Inga boende har en firma som stämmer med verksamhetsområdet och ingen Niklas finns som har företag.
Hur går det ihop med 2000 kunder och allt undrar jag? Nä, ska man vara konstruktiv, läs igenom kraven från motparten, och gör det som krävs av dem. Var det omgående nedsläckning av sidan etc? De kan troligen kräva ersättning för förlorade intäkter på kunder som hamnat fel, och allt de kan hitta ersättning för. Med tanke på ett medvetet utseende och en medvetet vald adress som ska likna dem är de vinnare av målet. Och var glad så länge inte skatteverket är på dig... Var helt enkelt glad för att de inte kräver ersättning och stäng ner sidan och bygg ditt eget varumärke. Det man KAN sno är trafik via rätt sökord och en bra funktionalitet, där såg jag ett plus i responsivitetet på din sida, där är du bättre än motparten, bygg vidare på det med ett eget namn, få bort felmeddelanden, trasiga länkar och nonsenstext och kör. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack alla för era svar, såväl positiva som negativa. Jag kan hålla med om att jag har tappat mig rejält med val av namn för min sida och varumärke. Så det blir till att byta och börja om från början.
Man lär sig alltid något nytt så länge man lever ![]() Trevlig helg på Er! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har jag missat något? vart kom Hemsida24 och e g e n h e m s i d a in på den här tråden?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()