FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hur gick det? Jag älskar också sengångare och skulle gärna träffa en!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
What? Trodde jag var enda? Har du träffat på en sengångare än? VART NÄR HUR?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Du får ta en bild och lägga ut när du lyckats med uppdraget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag såg ett naturprogram på SVT här om dagen där programledaren var på någon form av härbärge för att återinföra sengångare till det naturliga livet. Han fick en kram av en sengångare som fick mitt hårdbarkade hjärta att smälta, men blev även attackerad (ja, de attackerar lika långsamt som de rör sig).
Efter att ha sett detta så förstår jag TS fullständigt! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Som vanligt gör SVT alltid bra naturprogram. ![]() Senast redigerad av MusikMixen den 2013-11-15 klockan 12:35 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Hah, underbart! Ja alltså jag snackade med någon dude på skansen och allt var frid och fröjd. Men när jag var ner till den stora hufvudstaden senast så hade jag så fullt upp med mycket annat. Men jag har iaf kontaktuppgifter och "en väg in" nu - så jag lovar att hålla er uppdaterade med progress. Det är fortfarande på min bucketlist!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
WN kanske får fixa en gruppresa så att alla medlemmar kan åka och krama en sengångare. Annars kan det här få konsekvenser för den svenska Internetbranschen då vi blir helt upptagna med tanken på sengångare istället för att driva våra företag/sidor...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Någon framgång med sengångarna? Dessa två nyfödda på Skansen vill jag träffa!!
Vi kanske kan göra en gemensam studieresa för oss datanördar som gillar sengångare? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Föredrar delfiner
![]() |
||