FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nästan alla som säljs här har 0 som "pratar om detta" och enligt mig så är det riktigt onödigt att äga de sidorna då det är riktigt svårt att göra de stora igen om den ens går..
Hur som helst så letar jag efter en aktiv fb sida som får mer än 100 likes per bild m.m.. Känner du att du har något jag är ute efter, släng iväg ett PM ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Måste det vara svenska sidor?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
får man köpa och sälja facebooksidor?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad jag vet så får man varken köpa Faebook-sidor eller sälja länkar, någon får rätta mig om jag har fel? Dock så är det inte många som följer detta :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kanske lite väl OT nu men ändå. Tänk så här, du ska köpa en hemsida. Hemsidan har en tillhörande Facebook-sida med en större mängd likes. Säljaren säger att du får den "på köpet". Kanske detta är ett sätt att kringgå Facebooks ToS?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Enligt källan; https://www.facebook.com/legal/terms
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Klargörande:
Man får absolut inte sälja några pages eller grupper på Facebook. Ytterligare klargörande: Ingen bryr sig och det säljs/köps Facebook pages på löpande band. Slutsats: Finns inte ett smack Facebook kan göra åt saken då det är omöjligt att bevisa sålänge man inte pratat om köpet på deras site via PM/chatten. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|