FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Om du menar design så kommer den designas om om en månad som jag sa tidigare så det inte så stor problem. Hur fixar man google site verification då jag använder yoast seo plugin så måste vara något problem med det ska kolla tack för tipsen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror du är på rätt väg...ja menar med ingredienser som "½ tsk Citronhud" så är ju hela sajten ett enda stort länkbete.
|
|||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men om inte ens de recept som finns på startsidan är korrekta så undrar man om övriga. Om du ska använda dessa recept så låt någon som kan laga mat och skriva svenska då igenom dem. För när vi lägger på glasyr på muffins/cupcakes is Sverige så tror jag inte vi ser oss utföra aktiviteten: "Frost med din favorit isbildning."
Dessutom 2 av 5 recept under Populär är Lorem ipsum-text |
|||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Översätt också engelska fraser till svenska. Url:erna också.
|
||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inte för att vara den som är den, men de delar av internetmarknadsföring som folk tjänar mest pengar på tillför i stort sett inget värde alls.
|
||
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det finns inte en kotte som kan baka något ätbart med de recepten du kopierat och översatt med Google Translate. Citat:
Bland annat för att i förlängningen få naturliga länkar och återkommande besökare. Det du har nu bryter mot Google policy och kan i det närmsta betraktas som spam. Får du en manuell granskning är sidan förmodligen ute direkt. Ytterliggare saker som komplicerar är att du kopierat samtliga bilder från andra receptsidor. Du bör även gå igenom allmän grundläggande onsite-SEO som title-taggar, img-title etc. Sen är det bara att börja jobba med inlänkar ![]() Kortsiktigt kan du säkert överleva några månader, kanske till och med något år, men förr eller senare, men betoning på förr, kommer din sida åka ur index eller bli filtrerad med nuvarande upplägg. Lycka till! Senast redigerad av daniel_ den 2013-04-24 klockan 11:48 Anledning: typo |
|||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |