FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Använder i nuläget leverantören www.packoplock.se för inköp av denna produkt. i vår e-handel har vi fri frakt. Vi vill naturligtvis hålla fraktkostnaderna och emballage så lågt som möjligt.
Någon som har rekommendationer på hur vi kan få tag i samma produkt men till ett billigare pris än packoplock.se? har kollat med www.boxon.se dock var det inte billigare dör. Så funderar på om inköp från utlandet kan vara värt i längden? Har även kontaktat packoplock.se för att prisdiskutera men det är omöjligt, trots att vi ger dom över 150.000/år. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kolla på www.staples.se , vet inte om de har exakt produkten du söker eller billigare men kolla iallafall!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Ta och ring några lokala tryckerier. De brukar vara helt fantastiska på att förvandla kartong till lådor.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu vet jag inte vad ni har för priser på packoplock men det lilla emballage jag köpt har jag köpt via avtal med www.lessmore.se och Staples.
Tror det är 40-50% lägre priser än listpriser. Avtalet ger även rabatt på Packoplock även om jag vill minnas att det var rätt snålt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Alex:Har du själv erfarenhet av det? Har du exempel på tryckerier som kan ordna den typen av lösningar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Okej! Letar själv efter varupåsar, hittade denna sida, kanske finns något för dig här: http://mailingbags.nu/strackfilm/str...kplast-6-pack/
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|