FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle behöva följande !
VPS server med Nginx programvara, Dock går det bra med Apace men skulle föredra Nginx. Servern ska även ha stöd för php samt även finnas klart med MYSQL på servern. Ser gärna att VPS har en kontrollpanel för hantering av mail, domäner, databaser etc. Då jag inte alls har så bra koll på php behöver jag det mesta färdiginstallerat på maskinen. Någon som vet var jag kan finna denna typ av VPS färdig med ovanstående Servern ser jag helst ligger i Tyskland, Nederländerna eller Polen eller motsvarande. Vore väldigt tacksam med svar på var jag kan finna en server / vps så billig som möjligt. Enda kravet är att den har minst 2 gb minne. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Glesys har openvps i Amsterdam
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
De flesta webbhotell som kör apache har möjlighet att köra Nginx via plesk. Du har ett gäng som går att använda på
http://www.webbgbg.se/webbhotell/vir...ate-server.php |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har fått bra info via pm varför denna tråd nu kan ses som löst.
Tack till er som skickat mig dess information, Det blev Citycloud. När man är novis på Linuxsystem behöver man all hjälp man kan få och jag tycker dem har varit väldigt informativa på Citycloud och dess supportavdelning. Hade gärna sett mer aktiv hjälp men man kan inte få allt tyvärr. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|