FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag säljer nu ett antal .SE domäner för 100 kr st exkl moms eller till högstbjudande. Jag kommer dock inte att skicka faktura på mindre än 400 exkl moms kr så det krävs att du köper minst 4 domäner. Skulle det vara någon överföringsavgift så får du stå för det också, men har för mig att det inte är det är det på .SE. PM:a eller maila till peli.mis snabel-a gmail.com acne-behandling.se appartill.se barnkläder-på-nätet.se bemanningsföretag-göteborg.se bemanningsföretag-malmö.se besiktning-av-hus.se Bokföring-Göteborg.se Bokföring-Helsingborg.se Bokföring-lund.se Bokföring-Malmö.se bröllopslokalstockholm.se bröllopslokal-stockholm.se byggfirmagöteborg.se byggfirma-stockholm.se elpriser-jämför.se eventbyrå-göteborg.se eventbyrå-stockholm.se festlokalergöteborg.se festlokaler-göteborg.se frisörer-stockholm.se frisör-göteborg.se frisörmalmö.se företagsfest-göteborg.se hantverkare-malmö.se hemtjänst-stockholm.se hotell-i-göteborg.se Hotell-i-Malmö.se hurgörmanenapp.se Hyra-festlokal-Stockholm.se hyra-lokal-stockholm.se inredningbadrum.se inredning-online.se ittjänsteruppsala.se konferensanläggningargöteborg.se Konferensanläggning-malmö.se konferens-i-göteborg.se Konferenslokaler-malmö.se kosmetisk-tandvård-göteborg.se kundundersökningstockholm.se kundundersökning-stockholm.se Kök-Malmö.se köpa-vin.se körskola-göteborg.se körskola-stockholm.se lager-göteborg.se larm-göteborg.se ledarskapsutbildning-göteborg.se lokaler-göteborg.se massageterapeut-utbildning.se målare-göteborg.se möbler-göteborg.se personligt-brev-mall.se plattsättare-stockholm.se rekryteringsföretaggöteborg.se rekryteringsföretag-göteborg.se rekryteringsföretag-stockholm.se Spa-Malmö.se Stockholm-väder.se städhjälp-göteborg.se städhjälp-malmö.se tandläkare-i-göteborg.se tapetergöteborg.se tapeter-göteborg.se Vandrarhem-malmö.se vin-och-sprit.se Väder-Malmö.se vädretgöteborg.se vädretstockholm.se vädret-stockholm.se Jag kompletterar nu även med några .COM/:NET som jag också tänkt sälja för 100 kr exkl moms styck, men här tillkommer en extra kostnad för överföring (som tas ut av registraren). lönestatistik.net skattetabell.net inbjudningskort-bröllop.com ittjänster.com Senast redigerad av peli den 2012-11-01 klockan 08:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Har skickar flera både pm och mail men får inga svar?
Vill du sälja några domäner? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag vill fortfarande sälja mina domäner, var lite upptagen i förra veckan bara.
Har svarat på din mail. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|