FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
En Filuppladdningssajt
Statistik mätt från 6/8 2012 Sidan har funnits ca 1 år - Ca 10 besökare om dagen - Totalt 726 unika besökare - Totalt 1348 sidvisningar Pagerank 0 Totalt med uppladdade filer i skrivande stund: 2290 Söker man på sidans namn på Google får man upp många resultat Statistik finns med Google Analytics 0 i inkomst eftersom att tjäna pengar inte är målet med mina hemsidor så har jag inte haft reklam överhuvudtaget. Vill du ha länk? Skicka ett PM, har säkert glömt något. Sidan ska bort omgående. Har precis fått barn samt nytt jobb och ska därför avveckla mina verksamheter på nätet. Auktionen pågår fram tills på fredag (9/11 2912) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skicka gärna länk på pm.
Startbud? Jag kan börja på 100kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag bjuder 200kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
1000 kr bjudet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
1100:- bjudet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Avslutar auktionen 20.00 ikväll.
Tänkte att för smidighetsfaktorn kan ju budgivningen fortsätta i tråden eftersom jag inte hinner kolla WN hela tiden. Nuvarande bud är på 1100:- Vill du ha mer information eller är ny i tråden så är det bara att skicka ett PM för att veta vilken sida auktionen gäller. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du som lade det ledande budet (1100:-), hör gärna av dig till mig.
Fick så sjukt många meddelanden så jag raderade alla successivt efter jag hunnit svara på dem, trodde dock alla meddelanden sparades som man skickade men inte det tydligen.. Så, hör gärna av dig, för sidan är din! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|